AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δοκιμή: Honda HR-V 1.6 i-DTEC

Άπλετος δυναμισμός!

Ήταν αρχές του 2000, όταν η ιαπωνική εταιρία Honda λάνσαρε για πρώτη φορά το μοντέλο HR-V, στους τελικούς του περιπετειώδη θεσμού του Camel Trophy! Ουσιαστικά η εμφάνιση του HR-V αποτελούσε και την παρθενική αποτύπωση ενός compact SUV ή crossover, το οποίο έδινε συνεχείς εξετάσεις σε μία κατηγορία όπου τα μεγάλα θηριώδη τζιποειδή αυτοκίνητα, έκλεβαν τη μερίδα του λέοντος.

thumbnail_DSC_61550029

Στις μέρες μας πλέον η κατηγορία των SUVs είναι η δημοφιλέστερη στο χώρο της αυτοκίνησης, η οποία ξεχωρίζει για την πρακτικότητα των χώρων που προσφέρει, την καλή ποιότητα κατασκευής και την προστιθέμενη αξία μεταπώλησης που παρουσιάζουν τα περισσότερα μοντέλα.

Η πρώτη γνωριμία με το Honda HR-V μου έδωσε την αίσθηση πως κάθομαι σε ένα υπερυψωμένο Civic το οποίο εμφανώς έχει και κάποια παραπάνω κιλάκια!

Εξωτερικά

Με την πρώτη ματιά μπορεί κανείς να διακρίνει το σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου, που ήταν η σχεδιαστική φιλοσοφία κατασκευής του μοντέλου.

thumbnail_DSC_61460020

Τόσο το αεροδυναμικό του στυλ όσο και το ξεχωριστό εμφανισιακά look χαρίζουν στο HR-V άπλετη τολμηρή έκφραση, που ξεκινάει από την μαύρη μάσκα και συνεχίζει στις ξεχωριστές γραμμές οι οποίες ενσωματώνουν τον δυναμισμό ενός μοντέλου, coupe!

Από το πλάι φέρει πάνω του όλα τα στοιχεία ενός χαρακτήρα που ταιριάζει απολύτως σε αυτοκίνητα SUVs , προδιαθέτοντας έτσι για περιπλανήσεις ακόμη και σε βατούς χωματόδρομους.

Εσωτερικά

Η ποιοτική κατασκευή της καμπίνας του Honda HR-V κυριολεκτικά είναι το κάτι άλλο! Σίγουρα στην πλουσιότερη εκδοχή του θα έχει δερμάτινα καθίσματα και φώτα led, αλλά και σε αυτήν την μεσαία εμφάνισή του, δε φαίνεται να υστερεί σε κάτι.

Η ποιοτική εφαρμογή των ηχομονωτικών υλικών τα οποία βρίσκονται τοποθετημένα σε όλο τον εσωτερικό διάκοσμο, ακόμη και κάτω από τους μεγάλους θόλους των 16ιντσων τροχών, απομονώνουν τους κάθε λογής θορύβους .

2017_honda_hr_v_dashboard

Τα συστήματα ασφαλείας του αυτοκινήτου δικαιολογούν την πεντάστερη επιτυχία την οποία και κέρδισε από τον NCAP καθώς εφοδιάζεται με το έξυπνο σύστημα City-Brake Active και το Advanced Driver Assist System της Honda, που με την βοήθεια του στίγματος κίνησης το οποίο εγκλωβίζει το έξυπνο ραντάρ και οι πληροφορίες τις οποίες τροφοδοτούν οι εμπρόσθιες και πίσω κάμερες, προφυλάσσουν τον οδηγό από ανεπιθύμητες εκπλήξεις.

Καθ’ οδόν απόλαυσα την πραγματική εφαρμογή την οποία έχει το Forward Collision Warning, το Traffic Sign Recognition, το Intelligent Speed Limiter, το Lane Departure Warning και το High-beam Support System, τα οποία χωρίς αυτά δεν θα πρέπει κανένα αυτοκίνητο να κυκλοφορεί. Η θέση οδήγησης είναι αρκετά καλή καθώς προσφέρει άπλετη περιφερειακή όραση και τα καθίσματα σωστή οσφυική υποστήριξη του κορμού!

Κινητήρας

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν εφοδιασμένο με το αλουμινένιο μοτέρ των 1.600 κ.εκ i-D TEC diesel, το οποίο αποδίδει 120 ίππους στις 4.000 σ.α.λ έχοντας μία ροπή 300 Nm η οποία εμφανίζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ., που στην κυριολεξία τα «σπάει» καθώς απογειώνει με ασφάλεια το αυτοκίνητο! Οι προδιαγραφές ρύπων του αυτοκινήτου είναι Euro6 και επιτεύχθηκαν χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση των τεχνικών της γιαπωνέζικης εταιρείας ενός καινούργιου καταλύτη και του νέου φίλτρου μικροσωματιδίων.

thumbnail_DSC_61850055

Η λειτουργία του μοτέρ είναι εντελώς αθόρυβη καθώς απουσιάζει οποιοδήποτε κροτάλισμα κατά την καύση του καυσίμου, η οποία οφείλεται στην νέα επεξεργασία ψυχρής εξέλασης του μπλοκ του κινητήρα. Το τούρμπο στην κυριολεξία κάνει «παπάδες» καθώς η πίεση είναι της τάξεως 1.5 bar, φέρει πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας, προκειμένου να ανταποκρίνεται άμεσα στο πάτημα του γκαζιού.

thumbnail_DSC_61980068

Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου, εκπλήσσει ακόμη και τον πιο δύσπιστο οδηγό!

Κοντά στα 5 λίτρα κυμάνθηκε η κατανάλωση της δοκιμής μας, η οποία περιελάμβανε τόσο γρήγορα κομμάτια ,επάνω στην Εγνατία οδό, όσο και τερέν χωμάτινα, όπου το αυτοκίνητο κινήθηκε σε απολύτως οικονομικά πλαίσια, χάρη βέβαια και στην πολύτιμη βοήθεια των συστημάτων ECO Assist και Idle Stop (Start/Stop) που κατά την δοκιμή μας δεν υστέρησε πουθενά!

thumbnail_DSC_61600034

Το σύστημα μεταβολής χαρτογράφησης του εγκεφάλου, λειτουργεί με το πάτημα ενός κουμπιού, το ECOΝ, που εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή στην ροπή η οποία συντελεί στην ήρεμη οδήγηση και την χαμηλή εξοικονόμηση καυσίμου.

Μου άρεσαν οι επιδόσεις του μοτέρ, που παρά τα 1400 κιλά του αμαξώματος με πλήρες φορτίου καυσίμου, ήταν γρήγορο, με φανταστικό ρεμπρίζ, συνεργάζεται τέλεια με το 6τάχυτο σασμάν και έχει τη δυνατότητα να «εκπληρώνει» στο έπακρο τις «επιθυμίες» του οδηγού.

Δεν πλαγιάζει, είναι σταθερό, έχει χώρους, στρίβει απροβλημάτιστα χάρη στο υποδειγματικό κράτημα της σφικτής του ανάρτησης, της οποίας χάρη στη σωστή συνεχής πληροφόρηση που δίνει το τιμόνι του HR-V, ο οδηγός μπορεί και απολαμβάνει την οδήγηση από ένα αυτοκίνητο με άπλετη αξιοπρέπεια και σταθερή αξία!

thumbnail_DSC_15960103

Στον ανταγωνισμό το HR-V απέναντί του συναντά αξιόπιστα μοντέλα εφάμιλλης τεχνολογίας όπως είναι το Nissan Qashqai, το Fiat 500Χ, τo Jeep Renegate, το Opel Mokka, το Mitsubishi ASX και το SUZUKI SX4, τα οποία όμως κοιτά κατάματα!

Συμπερασματικά το νέο HONDA HR-V είναι ένα άνετο, γρήγορο σπορτιβ, και αρκετά οικονομικό SUV το οποίο αξίζει να αγοράσει κάποιος, που αναζητά κάτι περισσότερο από ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας, προκειμένου να ζήσει αρκετές συγκινήσεις μαζί του. Θα το προτιμούσα τετρακίνητο γιατί τότε θα κάνει περισσότερο εμφανή την διαφορά του από τα μοντέλα του ανταγωνισμού.

Παντελής Τζερτζεβέλης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Diesel 1.597 cc
Ισχύς: 120 ps στις 4.000 rpm)
Ροπή: 300 Nm στις 2.000 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 6 σχέσεων
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,1 δευτερόλεπτα
Τελική ταχύτητα: 192 km/h
Μέση κατανάλωση: 4 lt/100 km (τιμές κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 104 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 4294 x 1772 x 1605 mm
Χώρος αποσκευών: 393 lt
Bάρος: 1.404 kg

thumbnail_DSC_62020072

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα