AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δοκιμή: Fiat 500X 1.4 Multiair 140hp TCT

Τα κάνει όλα και συμφέρει!

Θα μπορούσε να ήταν και αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2016 που σε λίγες ώρες θα έρθει για να φέρει την χαμένη ελπίδα στην αγορά του αυτοκινήτου. Ο λόγος αγαπητοί μου αναγνώστες είναι για το ένα νέο αυτοκίνητο που οδήγησα, το FIAT 500X off road Look με τον κινητήρα των 1.400 κ.εκ που αποδίδει 140 καθαρόαιμους ίππους και μου έκανε ιδιαίτερη αίσθηση, καθώς κινήθηκα παρέα μαζί του σχεδόν .. παντού.

_tzertzevelis-7805

Τρελό Look, design, χώροι και άπλετη λειτουργικότητα σε όλο το αυτοκίνητο που κατ εμέ, είναι το αυτοκίνητο της χρονιάς γιατί συμβαδίζει άριστα στην φιλοσοφία εξόδου της χώρας από τα μνημόνια, με έξυπνες και εφαρμόσιμες τακτικές. Ασχέτως όλων των προτερημάτων που φέρει πάνω του το αυτοκίνητο, το κόστος απόκτησης του φαντάζει το μεγαλύτερο δέλεαρ για τον ενίοτε υποψήφιο αγοραστή.

2015_fiat_500x_169_1920x1080

Από έξω εμφάνιση μα και από μέσα άνεση! Το εσωτερικό του, παραπέμπει σε αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας όπου αρμόζει η αρχοντιά και η έξυπνη πολυτέλεια που είναι εφοδιασμένο το 500Χ.

Εσωτερικό:
Το crossover της Fiat πραγματικά συνδυάζει την άπλετη άνεση των χώρων του με την υψηλή τεχνολογία που είναι εφοδιασμένο εκτελώντας πρόθυμα όλες τις εντολές που προστάζει ο «αφέντης» του τιμονιού να εκτελέσει ακουμπώντας απλά την μεγάλη οθόνη που βρίσκεται στο κέντρο του έξυπνα διαμορφωμένου ταμπλό και είναι επιλεκτικά υπενδεδυμένη από αλουμινένιο frame που βρίσκεται και στα χερούλια των θυρών. Ναι αυτή η οθόνη τα κάνει όλα, ακόμη και να μας βγάζει από τις δύσκολες συνθήκες που μπορεί να συναντήσουμε με τρόπο έξυπνο αρκεί να ασχολείται κάποιος μαζί της γιατί ο οδηγός έχει τα μάτια του πάντα στον δρόμο. Τα καθίσματα, στο αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν δερμάτινα με το χαρακτηριστικό σήμα ταυτότητος του αυτοκινήτου να ξεχωρίζει πάνω του καθώς έδινε την δική του χρωματική πινελιά στην αμαξάρα.

Οι χώροι αποσκευών του είναι ικανοποιητικοί (350 λίτρα), έχει ένα έξυπνο διπλό πάτωμα που βολεύει αφάνταστα τους ανθρώπους που ασχολούνται με υπαίθριες δραστηριότητες και αθλήματα βουνού. Πάντως όσοι επιθυμούν να έχουν περισσότερα λίτρα αποθήκευσης στην διάθεσή τους, μπορούν να ρίξουν τα πίσω καθίσματά του αυτοκινήτου και να τοποθετήσουν 2 ΜΤΒ χωρίς σέλλες και μπροστινούς τροχούς (χωρητικότητα έως 1.000 λίτρα).

2015_fiat_500x_170_1920x1080

Άνετοι χώροι για 5 επιβάτες και πρακτικές θήκες για μικροαντικείμενα συμπληρώνουν την εικόνα στο εσωτερικό.

Συμπεριφορά εντός και εκτός δρόμου:
Δεν έτριζε δεν έγερνε και δεν έβρισκε πουθενά χάρις την μεγάλη απόσταση που έχει από το έδαφος (17,9 εκ.) , τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου που οδήγησα το αυτοκίνητο σε βατούς χωματόδρομους, που όμως είχανε και τις σχετικές λασπουριές τους όπου η πρόσφυση παιζότανε μεν χωρίς το αυτοκίνητο να δυσκολεύεται δε. Μου άρεσε αυτή η εν κινήσει ελευθερία που απόρρεε το αυτοκίνητο σε μένα ειδικά που από ανέκαθεν αγαπώ το χώμα και τις εκτός δρόμου περιπέτειες, μόνο που τώρα οδηγούσα ένα αυτοκίνητο με υπέροχο τιμόνι ιδανικό σε συνθήκες εκτός και όχι μόνον.

Μεγάλη μαγκιά των σχεδιαστών η αλλαγή των ρυθμίσεων της κονσόλας που γίνεται από τον οδηγό χωρίς να χρειάζεται να αφήσει τα χέρια του από το τιμόνι γιατί απλά τα paddles αλλαγής ταχυτήτων που βρίσκονται πίσω του, αποκτούν ιδιαίτερη αξία καθώς μεταφέρουν τον οδηγό μέσα σε μια άλλη αυτοκίνητη διάσταση!

_tzertzevelis-7810

Η έκδοση της δοκιμής φορούσε τις πεντάκτινες ζάντες 17 ιντσών, και το εξωτερικό πακέτο off road με εκτός δρόμου προφυλακτήρες, φώτα LED και προστατευτικά μαρσπιε που το κολακεύουν ιδιαίτερα

Ο επιλογέας Mood selector που είναι τοποθετημένος στην κεντρική κονσόλα και βρίσκεται λίγο πάνω από το ηλεκτρικό χειρόφρενο (θα προτιμούσα ένα λεβιέ, σαν παλαιολιθικός εραστής της off-road οδήγησης) βελτιώνει την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με το τερέν που αυτό κινείται. Επάνω του υπάρχουν οι επιλογές auto, traction, sport που προσφέρουν ασφαλή και απρόσκοπτη μετακίνηση σε όλες τις καιρικές συνθήκες που θα … τύχει να συναντήσετε. Όλες αυτές οι επιλογές συνδυάζονται τέλεια και αρμονικά χάρις το ημιαυτόματο 6ατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που εφοδιαζόταν το αυτοκίνητο της δοκιμής, ή το νέο σύγχρονο 9τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (διαθέσιμο στις τετρακίνητες εκδόσεις) που προέρχεται από το Jeep Cherokee και έχει καταπλήξει με τις δυνατότητές του την αγορά που βρίσκεται στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

DSC_7611

Το 500x Cross Plus της δοκιμής μας ήταν προσθιοκίνητο, με το σύστημα κατανομής ροπής 4×2 Traction+ που βελτιώνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Παρόλα αυτά για τους πιο απαιτητικούς, διατίθεται και με σύστημα τετρακίνησης στις εκδόσεις 1.4 Multiair II 170hp (βενζίνη) και 2.0 MultiJet II 140hp (πετρέλαιο).

Κινητήρας – Επιδόσεις:
Αθόρυβο το νέο υπερτροφοδοτόυμενο τετρακύλινδρο μοτέρ 1.4 Multiair II που είναι αρκετά οικονομικό για ένα όχημα που θέλουμε να κινείται παντού, αλλά και εντός πόλεων όπου οι καταναλώσεις τρελαίνουν τους οδηγούς. Το νέο σύστημα start-stop που είναι εφοδιασμένο το όχημα συντελεί πάρα πολύ στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μέσα στα συνωστισμένα κέντρα των μεγαλουπόλεων. Επιταχύνει από τα 0 στα 100km/h σε 9,8 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 190 χλμ/ώρα και δεν έχει περίεργους ήχους από το εξωτερικό φινίρισμα του αυτοκινήτου, που όποιος το δει να τρέχει θα υποθέσει πως βλέπει ένα τεράστιο 500αράκι με σχήμα κόκκινης φωτοβολίδας. Πάντως, το ταξίδι μαζί του από την Αθήνα στην Θεσσαλονίκη ήταν απολαυστικό ασχέτως αν πόνεσε ο πισινός μου γιατί τα δερμάτινα καθίσματά του ήταν ακόμη καινούργια!

2015_fiat_500x_59_1920x1080

Το εξωτερικό του έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα ήθελα να ζητήσω από ένα αυτοκίνητο που έχει την δυνατότητα να κινηθεί και λίγο εκτός των εθνικών οδών, να είναι αρκετά συμμαζεμένο και να φέρει πάνω του όλα τα απαραίτητα εφόδια όπως αυτά που έχει στο μπροστινό και οπίσθιο τμήμα το 500Χ. Προβολείς, φώτα Led, καλή γωνία ράμπας, ανάρτηση, συμπαγής κατασκευή και φυσικά να είναι όμορφο και να μην μοιάζει με κουτί!

Συμπέρασμα:
Το νέο FIAT 500X μου άρεσε σαν αυτοκίνητο οδηγικά, ένιωσα απίστευτα ασφαλής μέσα σε αυτό χάρις τα συστήματα ασφαλείας που είναι εφοδιασμένο και δεν επιτρέπει σε κανέναν οδηγό να κάνει το παραμικρό λάθος κατά την οδήγησή του χωρίς αυτό να περάσει απαρατήρητο από τους αισθητήρες που έχει εφοδιασθεί. Πίσω από το τιμόνι του, χάρηκα τις επιδόσεις του, και αν είχα τα χρήματα που απαιτούνται τότε θα το σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά για να το αποκτήσω!

Παντελής Tζερτζεβέλης.

DSC_7825

Τεχνικά Χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: τετρακύλινδρος Turbo Multiair II 1368cc 
Ισχύς: 140hp/5000 rpm
Ροπή: 23.5 kg/1750 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 6 σχέσεων (στάνταρ)/αυτόματο 9 σχέσεων (προεραιτικά)
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,8”
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Μέση κατανάλωση: 6 lt/100 km (σύμφωνα με τον κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 168 g/km
Διαστάσεις: 4.273 x 1.796 x 1.608 mm
Χώρος αποσκευών: 350 lt
Bάρος: 1320 kg
Τιμή: ξεκινά από 15.500 ευρώ μαζί με το όφελος απόσυρσης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα