AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δοκιμή: Fiat 500 1.3 Multijet II

Μικρό, σπορ και με χαρακτήρα!

Εισαγωγή

Ποιος δεν έχει ονειρευτεί να οδηγεί μέσα στην πόλη ένα αυτοκίνητο μικρό, σπορ και με χαρακτήρα που να το κάνει να ξεχωρίζει;

Νομίζω πως όλοι μας! Το λιλιπούτειο Fiat 500 1.3 multijet II, είναι ένα αυτοκίνητο το οποίο στις μέρες μας σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο. Πολλές είναι οι ωραίες δεσποινίδες που στο πέρασμά του αναστατώνονται και πολύ θα ήθελαν να βρεθούν έστω και για λίγο πίσω από το τιμόνι του.

dsc_44630009

Το ανανεωμένο 500 που παρουσιάστηκε πέρυσι, διατήρησε σε μεγάλο βαθμό τις γραμμές της πρώτης γενιάς η οποία παρόλο που ξεκίνησε την εμπορική της πορεία το 2007, συνεχίζει να κλέβει την παράσταση με τη διαχρονική της σχεδίαση.

Εξωτερικό

Η ανανεωμένη τρισδιάστατη μάσκα άλλαξε το παρουσιαστικό του Fiat 500 από κλασσικό σε σπορ, με τα νέα φωτιστικά σώματα. Πίσω έχουν ενσωματωθεί τα φωτιστικά σώματα των φλάς, των πίσω προβολέων και τα φώτα θέσεως, τα οποία ομορφαίνουν το γενικό σύνολο, το οποίο διασπά η τοποθέτηση του φωτιστικού πάνελ της όπισθεν το οποίο έχει τοποθετηθεί σε πολύ χαμηλό σημείο.

dsc_44470005

Η νέα χρωματική παλέτα το κάνει να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα μοντέλα. Οι μεγάλες εισαγωγές αέρα πάνω στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα προσδίδουν ένα σπορ δυναμισμό στο προφίλ του αυτοκινήτου, το οποίο μαζί με τα πλαϊνά σπόιλερ, την πίσω αεροτομή και τις νέες 16 ίντσες ζάντες αλουμινίου κάνουν την διαφορά στο πετρελαιοκίνητο 500αράκι.

Εσωτερικό

Άλλα κόλπα εντός της καμπίνας των επιβατών στο Fiat 500, καθώς είναι εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας. Οι σπορ εκπλήξεις για τον ανήσυχο οδηγό συνεχίζονται με τις δερμάτινες επενδύσεις, οι οποίες κυριαρχούν σχεδόν παντού και δένουν αρμονικά μεταξύ τους σε αρκετά σημεία ξεκινώντας από τα μπάκετ καθίσματα και προχωράνε μέχρι το τιμόνι που φιλοξενεί επάνω του χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας. Στο κάτω μέρος του δε είναι κομμένο διακριτικά ευνοώντας την απόλαυση της γρήγορης οδήγησης!

fiat-500-2016-1600-52

Η θέση του οδηγού βρίσκεται αρκετά ψηλά, για τον σπορ χαρακτήρα που έχει οπτικά το 500αράκι. Από την άλλη όμως έχει πλήρη περιφερειακό έλεγχο σε όλα τα σημεία του. Ο λεβιές ταχυτήτων είναι σε μια έξυπνη θέση στο κέντρο ακριβώς της κονσόλας, κουμπώνει ικανοποιητικά και ευνοεί στις γρήγορες αλλαγές. Από επάνω του βρίσκεται η έξυπνη οθόνη ΤΟΜ ΤΟΜ η οποία περιλαμβάνει όλες τις σύγχρονες καινοτομίες συνδεσιμότητας με smart phones καθώς και Navigator. Μου άρεσε το μικρό μέγεθός της γιατί απλά δεν ενοχλεί τον οδηγό την ώρα που κινείται.

Κινητήρας

Κάτω από το μικρό καπό του Fiat 500 diesel βρίσκεται ο 1.300άρης Multijet II με τα 95 άλογα ο οποίος αν και φαντάζει αργός και κροταλίζει στο ξεκίνημά του, μόλις υπερβεί τις 2000 στρ/λεπ, μεταμορφώνεται και χαρίζει δυνατές συγκινήσεις στον οδηγό που ξέρει να πιέζει το γκάζι του.

Τα 0-100km/h έρχονται σε 10 δεύτερα, χωρίς το αυτοκίνητο να καταναλώνει πολύ καύσιμο. Το έξυπνο σύστημα Start & Stop δεν αφήνει περιθώρια σπατάλης στο αυτοκίνητο, καθώς σβήνει τον κινητήρα όταν το όχημα βρίσκεται σε στάση. Χάρις σε αυτό οι εκπομπές CO2 διατηρούνται σε επίπεδα της τάξεως των 95 g/km, τα οποία και απαλλάσσουν το αυτοκίνητο από τα τέλη κυκλοφορίας.

Στο δρόμο

Το Fiat 500 είναι πραγματικά ένα σπορ αυτοκίνητο και αυτό φαίνεται από την επαφή που έχει ο οδηγός με αυτό. Η ανάρτηση του είναι αρκετά σφιχτή στην ρύθμισή της , η οποία ναι μεν κοπανάει στις γενικές ανωμαλίες του οδοστρώματος, αλλά χαρίζει καλή πρόσφυση, μικρές κλίσεις στο αμάξωμά παρόλο το μικρό μήκος του. Το σύστημα ESC κάνει πολύ καλή δουλειά στην σπορ οδήγηση και δεν δίνει την δυνατότητα απενεργοποίησης του στον «ραλίστα» οδηγό.

dsc_45410012

Πόσο κοστίζει;

Aν θέλετε να αποκτήσετε το Fiat 500, πρώτα θα πρέπει να ενημερωθείτε για τις νέες μεμονωμένες τιμές Fiat που ισχύουν μέχρι τις 30/11/2016 στις κατά τόπους αντιπροσωπείες όλης της χώρας και αποκτήστε το δικό σας με όφελος 20%. Οι τιμές για τις εκδόσεις ξεκινούν από 14.900€ και περιλαμβάνουν την αποκλειστική συλλογή ταπετσαριών της σειράς “Second Skin”: Ethnic, Lord, Navy, Camouflage και Comics (κόκκινο / μαύρο, κίτρινο / μαύρο): 6 διαφορετικά σχέδια για να έχετε στην κατοχή σας ένα αυτοκίνητο που σας αρέσει!

Συμπέρασμα

Το πετρελαιοκίνητο Fiat 500 έχει ξεχωριστό στυλ, είναι γουστόζικο, έχει καλή οδική συμπεριφορά, καλό κράτημα και ανάρτηση, οικονομία καυσίμου και γλυκό γκάζι, αφού πρωτίστως περάσει τις 2000στρ/λεπ, γιατί στα χαμηλά η ροπή του είναι μικρή. Τέλος με χάλασε πολύ το σημείο τοποθέτησης του φωτιστικού της όπισθεν ταχύτητας, το οποίο είναι σε εξαιρετικά χαμηλό σημείο και δεν τραβά την προσοχή του οδηγού που ακολουθεί.

Παντελής Τζερτζεβέλης

dsc_44370003

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Κινητήρας: τετρακύλινδρος πετρελαιοκινητήρας, 1.248 cc, Άμεσος ψεκασμός «Common Rail» Multijet ηλεκτρονικά ελεγχόμενος με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler
Ισχύς: 95 hp/4.000 rpm
Ροπή: 200 Nm/1.500 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 5 σχέσεων
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς (2WD)
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,7”
Τελική ταχύτητα: 180 km/h
Μέση κατανάλωση: 3,4 lt/100 km (τιμές κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 95 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 3.546 x 1.627 x 1.488 mm
Χώρος αποσκευών: 185lt
Bάρος: 980 kg

dsc_44760010
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα