AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δοκιμή: Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

…το στυλ έχει όνομα

Εξωτερική Σχεδίαση

Στο κοίταγμά του το νέο Citroen Cactus δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο! Προκαλεί, μαγνητίζει τις ματιές, καθώς όμοιό του δεν υπάρχει.

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-4

Το Cactus μοιάζει με αυτοκίνητο που άνετα θα έπαιζε στον πόλεμο των άστρων, καθώς οι δυναμικές σπορ γραμμές του και οι φουσκωμένες πλαϊνές κυψέλες αέρα, του δίνουν ένα πολύ cool στυλάκι, με άρωμα νεανικό και φουτουριστικό!

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-7

Εδώ και χρόνια οι σχεδιαστές της Γαλλικής εταιρείας, ξέρουν πώς να κλέβουν την τεχνολογική παράσταση με μοντέλα που απλά διαφέρουν από όλα τα υπόλοιπα.

Εσωτερικό

Βέβαια εξωτερικά μπορεί να εντυπωσιάζει άλλα και στο εσωτερικό του διατηρεί ένα χαρακτήρα άκρως ψηφιακό, χωρίς να μοιάζει του ΚΙΤΤ.

Μεγάλα τα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού, χωρίς όμως να έχουν πλευρική στήριξη. Οι χώροι των πίσω καθισμάτων είναι άνετοι, αλλά στερούνται την ελευθερία των ανοιγμένων παραθύρων. Επίσης τα πλαστικά και οι ταπετσαρίες που είναι ενδεδυμένα το ταμπλό, και τα πλαϊνά των θυρών, είναι καλής ποιότητας, Με χάλασε η έλλειψη των χερουλιών συγκράτησης επιβατών, που σε αυτοκίνητα όπως είναι το cactus, θεωρούνται απαραίτητα, καθώς διαθέτει έναν χαρακτήρα αυτοκινήτου ελευθέρου χρόνου.

citroenint1

Ψηφιακό ταμπλό που μοιάζει με τάμπλετ, χωρίς όμως στροφόμετρο, και δείκτη θερμοκρασίας. Οι βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου δίνονται από μία κεντρική οθόνη , ναι μεν απλή στην λειτουργία της, δύσκολη δε ,αν οδηγήσει κάποιος το όχημα χωρίς πρωτίστως να έχει μάθει την χρήσης της.

Στο Δρόμο

Οδηγώντας το Citroen Cactus στους τραγικούς Ελληνικούς δρόμους, αντιλήφθηκα την Γαλλική του ταυτότητα, καθώς τα επίπεδα άνεσης είναι εξαιρετικά υψηλά. Σαφές και με καλή πληροφόρηση το τιμόνι του, σε συνδυασμό με την μαλακή ανάρτηση η οποία στο εμπρόσθιο τμήμα της φέρει γονατιές Mc Pherson με ψαλίδια βάσης, και στο πίσω τμήμα της ο ημιάκαμπτος άξονας με τους διαμήκεις βραχίονες δίνουν μία άνεση κινήσεων στον οδηγό που «γουστάρει» να παίξει λίγο μαζί του.

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-2

Το μοντέλο της Citroen κεντρίζει το ενδιαφέρον των περαστικών χάρη στην ξεχωριστή παρουσία του στο δρόμο.

Κινητήρας

Το τρικύλινδρο μοτέρ των 1.2 κ.εκ με τα 110 άλογα, είναι «αθόρυβο» και χωρίς κραδασμούς στην λειτουργία του. Όταν ο οδηγός απαιτήσει να πάρει όλη την ισχύ του λιλιπούτειου μοτέρ, εκείνο ανταποκρίνεται πλήρως ακόμη και από τις χαμηλές στροφές. Το αυτοκίνητο ξεπερνά τον εαυτό του, (1200άρι), θυμίζοντας κινητήρα κάποιας άλλης κατηγορίας, κατά την διάρκεια της προσπέρασης, σε κάποιο μεγάλο ανηφορικό τμήμα των αυτοκινητόδρομων, βάζοντας στην κυριολεξία τα γυαλιά, σε αυτούς που αφήνει πίσω.

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-5

Είναι ελαφρύ και οικονομικό στην χρήση του, ακόμη και όταν χρειαστεί να πατήσουμε βαριά το δεξί πεντάλ με φορτίο 4 ατόμων πάνω του. Μπορεί να του λείπει η 6η ταχύτητα από το κιβώτιό ταχυτήτων του, αλλά ακόμη και έτσι η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται κάτω από τα 7 λίτρα εντυπωσιάζοντας έτσι τον οδηγό του, καθώς εξακολουθεί να απολαμβάνει την σβελτάδα του αυτοκινήτου.

Τιμή

Η έκδοση που οδηγήσαμε ονομάζεται shine, κοστίζει 17.240€ και περιλαμβάνει τις ξεχωριστές μαύρες 17 ιντσες ζάντες του, τα πίσω φιμέ τζάμια, την κάμερα οπισθοπορείας, θερμαινόμενους καθρέπτες, κλιματισμό, cruise control, Navigator, αυτόματα φώτα, και καλύτερο DJ!

Συμπέρασμα

Τελικά όλο το «πακέτο» του Citroen Cactus είναι ξεχωριστό! Η εικόνα της ανώτερης ποιότητας του αυτοκινήτου είναι εμφανής σχεδόν σε όλα τα σημεία του, ακόμη και στα «παπούτσια του» στις ζάντες, που αποτελούν ακόμη μία λεπτομέρεια που το κάνει να μοιάζει με διαστημική άκατο από το «Galactica» μαρτυρώντας πως η νέα γραμμή των Γάλλων είναι σαφές, ένα βήμα μπροστά!

Παντελής Τζερτζεβέλης

Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας, 1.199 cc, i3, 12v, 2 ΕΕΚ, άμεσος ψεκασμός βενζίνης
Ισχύς: 110 ps/5.500 rpm
Ροπή: 205 Nm/1.500 rpm
Κιβώτιο Ταχυτήτων: μηχανικό 5 σχέσεων
Κίνηση: στους εμπρός τροχούς (2WD)
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,3”
Τελική ταχύτητα: 188 km/h
Μέση κατανάλωση: 4,3 lt/100 km (τιμές κατασκευαστή)
Εκπομπές CO2: 100 g/km
Διαστάσεις (μήκος – πλάτος – ύψος) : 4.157 x 1.729 x 1.480 mm
Χώρος αποσκευών: 348 lt
Bάρος: 1.100 kg

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-6

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-9

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-8

citroen-c4-cactus-tzertzevelis-3

One Response to Δοκιμή: Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα