Post

Δημιούργησαν το Απόλυτο GT-R!!

Nissan και Italdesign Γιορτάζουν την 50η Επέτειο τους με μία Άκρως Επιτυχημένη Συνεργασία…

Γράφει ο Αργύρης Καστανιώτης
Nissan GT-R, για πολλούς το απόλυτο αυτοκίνητο. Ωστόσο, η επετειακή έκδοση του GT-R, με την ονομασία GT-R50, θα κλέψει καρδιές. Βασισμένο στο γνωστό Nismo η Nissan και η Italdesign γιορτάζουν τα 50 χρόνια του αξιοθαύμαστου αυτοκίνητου και τα 50 χρόνια του βελτιωτικού οίκου δημιουργώντας την επετειακή έκδοση
6dce49b1-nissan-gtr50-01

Είναι η πρώτη φορά που συνεργάζονται οι δύο εταιρίες. Βεβαίως ο λόγος είναι σοβαρός. Το GT-R γίνεται 50 και το λιγότερο που μπορούσε να γίνει είναι η δημιουργία του ιδιαίτερου αυτού αυτοκινήτου. Αυτό το μοναδικό GT-R50 θα παρουσιαστεί τον επόμενο μήνα.

To GT-R50 έχει υποστεί αρκετές αλλαγές στο αμάξωμα. Συγκεκριμένα, τόνοι χρυσού δίνουν άλλη διάσταση στο design, το καπό έχει μεγαλώσει εξαιτίας της μεγάλης ισχύς αλλά το ύψος της οροφής έχει μικρύνει κατά 54mm. Οι εκθαμβωτικοί LED προβολείς στην μάσκα απογειώνουν τον σχεδιασμό αυτού του πανέμορφου αυτοκινήτου και σε συνδυασμό με το σπορ κόψιμο των παραθύρων και την ύπαρξη των πίσω προβόλων με κυλινδρικό σχήμα και κενό στο κέντρο τους, αξιωματικά το GT-R50 είναι ο ιδανικός τρόπος να γιορτάσουν τα 50 χρόνια του.

Η Nissan αναφέρει τις αποχρώσεις του, ως “Liquid Kinetic Gray” και “Energetic Sigma Gold” για το βασικό χρώμα και για την επίστρωση χρυσού, αντίστοιχα.

Για τις μεγάλες ζάντες των 21 ιντσών δεν έχουμε να πούμε πολλά. Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους.

Το εσωτερικό του είναι φανερά πιο λυτό, αλλά σε καμία περίπτωση φθηνό. Παρόλο που απουσιάζει η κεντρική οθόνη των πολυμέσων, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έρχεται να ανεβάσει την ποιότητα του.

Τα δύο διαφορετικά είδη ανθρακονημάτων στην κεντρική κονσόλα και στις πόρτες του, και οι χρυσές πινελιές προσδίδουν αγωνιστικό αλλά και πολυτελές αίσθημα. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν βεβαίως τα bucket καθίσματα επενδυμένα με δέρμα και αλκαντάρα.

Όσον αφορά την καρδιά του περιορισμένου GT-R, πρόκειται για τον 3.8lt διπλών τούρμπο V6 αναβαθμισμένο από τη NISMO, με μεγάλης αντοχής εξαρτήματα, στροφαλοφόρο, πιστόνια και άλλα εξελιγμένα μέρη. Τα 710 άλογα στις 7100rpm είναι αντάξια των προσδοκιών με 780 Nm ροπής από τις 3600-5600 rpm. Η κίνηση μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του ενισχυμένου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Επίσης, χρησιμοποιείται η Bilstein DampTronic ανάρτηση με ρυθμιζόμενο αμορτισέρ.

 

 

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Nissan Sunny GTi-R, ένας Υποτιμημένος Νικητής

gtirsmallthumb

Nissan Sunny GTi-R, ένας Υποτιμημένος Νικητής Εντάξει, το Nissan...

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα

jeepsmallthumb

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα Τα νέα Jeep Wrangler και...

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche…

porschelistsmallthumb

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche... Με...

Μια ματιά στο…όχι τόσο μακρινό μέλλον

glcsmallthumb

Μια ματιά στο...όχι τόσο μακρινό μέλλον Το ότι κάποια...

HotHatch Banner