AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Δες πως κατασκευάζεται η Bugatti Chiron

Hand Made Dream

Η νέα Bugatti Chiron, που ήρθε για να αντικαταστήσει την Veyron των 1.001 ίππων (1.200 ίππων στην έκδοση Super Sport), έπρεπε να συνεχίσει την παράδοση της εταιρείας που δεν είναι άλλη από τα πολλά άλογα και όταν λέμε πολλά εννοούμε πάρα πολλά.

Κάτω από το καπό της βρίσκεται ένας W16 κινητήρας 7.993 κ.εκ. με τέσσερα τούρμπο, που αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής, κάνοντας την Chiron ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα στον κόσμο.

Bugatti-Chiron-production-plant-factory-17

Με τις πρώτες Bugatti να είναι έτοιμες να παραδοθούν στους τυχερούς ιδιοκτήτες της, η εταιρεία έδωσε μερικές πληροφορίες για τα στάδια της παραγωγής που περνάει το supercar της πριν φύγει από το εργοστάσιο.

13_molsheim_bugatti_atelier

Όλα τα κομμάτια βάφονται στο χέρι. Ο χρόνος που απαιτείται για να ολοκληρωθεί η βαφή του είναι τρεις μέρες. Κάθε κομμάτι καλύπτεται με τρεις στρώσεις χρώματος. Ο πελάτης έχει στη διάθεσή του 23 χρωματικές επιλογές.

03_molsheim_bugatti_atelier

Ο W16 κινητήρας ετοιμάζεται στο εργοστάσιο της VW στο Salzgitter. Κάθε κινητήρας δοκιμάζεται για 8 ώρες στο δυναμόμετρο, όπως επίσης και το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το βάρος του κινητήρα είναι 628 κιλά.

08_molsheim_bugatti_atelier

Τρεις εργαζόμενοι δουλεύουν επί μία εβδομάδα για να συναρμολογήσουν το σασί του αυτοκινήτου. Ο κάθε εργαζόμενος είναι σε θέση να συναρμολογήσει μόνος του το σασί γνωρίζοντας κάθε τεχνική λεπτομέρεια του αυτοκινήτου.

05_molsheim_bugatti_atelier

Οι σωλήνες που περνάει το ψυκτικό υγρό της Chiron έχουν διάμετρο όσο ο σωλήνας της πυροσβεστικής. Για τις ανάγκες ψύξης του κινητήρα υπάρχουν τρεις αντλίες ψυκτικού υγρού.

04_molsheim_bugatti_atelier (1)

Υπάρχουν πάνω από 1.800 σημεία που ενώνονται με μπουλόνια. Η συναρμολόγηση όλου του αυτοκινήτου γίνεται με το χέρι, οι εργάτες χρησιμοποιούν ένα εργαλείο για να συναρμολογήσουν την Chiron, το EC nutrunner, το οποίο είναι ένα έξυπνο ροπόκλειδο.

Το Monocoque σασί και το πίσω μέρος της Chiron ενώνονται με 14 μπουλόνια τιτανίου που το καθένα ζυγίζει 34 γραμμάρια

09_molsheim_bugatti_atelier

Αφού η μηχανή, οι ρόδες και τα υπόλοιπα μέρη της συνδεθούν πάνω στο σασί, μπαίνουν λάδια στα διάφορα μηχανικά μέρη και τα απαραίτητα ψυκτικά υγρά και ο κινητήρας μπαίνει σε λειτουργία για πρώτη φορά.

12_molsheim_bugatti_atelier

Το αυτοκίνητο πάει στο δυναμόμετρο όπου δοκιμάζεται για 3 ώρες. Η ισχύς που παράγεται από την Chiron δεν πάει χαμένη, καθώς τροφοδοτεί το εργοστάσιο Molsheim με πολύτιμη ενέργεια.

Bugatti-Chiron-production-plant-factory-6

Χρειάζεται τέσσερις μέρες για να συναρμολογηθούν όλα τα κομμάτια της.

Bugatti-Chiron-production-plant-factory-11

Γίνεται έλεγχος στεγανότητας για 30 λεπτά.

Bugatti-Chiron-production-plant-factory-12

Μετά το τεστ στεγανότητας τοποθετούνται τα τμήματα στο εσωτερικό. Η διαδικασία αυτή διαρκεί 3 μέρες. Σχεδόν μια μέρα διαρκεί η τοποθέτηση προστατευτικού πλαστικού για να μπορέσει να γίνει το δοκιμαστικό τεστ στην πίστα.

Bugatti-Chiron-production-plant-factory-13

Το αυτοκίνητο δοκιμάζεται στο αεροδρόμιο της Colmar. Διανύει μια απόσταση 300χλμ από το εργοστάσιο μέχρι το αεροδρόμιο της Colmar όπου και δοκιμάζεται στον αεροδιάδρομο.

Bugatti-Chiron-production-plant-factory-14

Η προετοιμασία για την τελική παράδοση στον πελάτη διαρκεί 2 μέρες. Το πλαστικό προστατευτικό από το εσωτερικό αφαιρείται, καθαρίζεται, γυαλίζεται και αμέσως μετά ελέγχεται σε ένα τούνελ φωτός για τυχόν γρατσουνιές και σημάδια στο χρώμα.

1bugattichironcarouselbrmarch2016_1

Μόνο όταν όλοι οι υπεύθυνοι των τμημάτων δώσουν το πράσινο φως, η Chiron παίρνει το εξοδόχαρτο για να φτάσει στα χέρια του ιδιοκτήτη της.

02_molsheim_bugatti_atelier

Το εργοστάσιο παραγωγής της Chiron πάντως είναι πιο καθαρό και από εστιατόριο.

 

 

 

 

One Response to Δες πως κατασκευάζεται η Bugatti Chiron

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα