AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Bugatti Chiron

Πρεμιέρα για το πολυτελές υπεραυτοκίνητο των 2.4 εκατομμυρίων ευρώ με απόδοση 1500ps

Μετά από πολλούς μήνες αναμονής και διάφορες εικασίες, κάνει πρεμιέρα στη Γενεύη η Bugatti Chiron, που διεκδικεί εκ νέου τα σκήπτρα του βασιλιά των υπεραυτοκινήτων, βελτιωμένη σε όλους τους τομείς σε σχέση με τον προκάτοχό της, αυτό το θαύμα της τεχνολογίας εν ονόματι Veyron που παρήχθη μεταξύ 2005 και 2015.

Bugatti-Chiron-52

Ο σχεδιασμός της Chiron συνεχίζει την παράδοση της Bugatti με το χαρακτηριστική εισαγωγή αέρα σε σχήμα πετάλλου στο εμπρός μέρος, τα μακρόστενα φωτιστικά σώμματα και την έντονη καμπύλη στο προφίλ να κλέβουν την παράσταση.

Ο θηριώδης W16 ινητήρας 8.0 λίτρων με τετραπλό turbo βρίσκεται πίσω από την καμπίνα των επιβατών και παράγει 1.500ps (1.479hp) με την τρομακτική ροπή των 1.600Nm διαθέσιμη από τις 2.000 σ.α.λ. Αυτά τα νούμερα χαρίζουν στην Chiron τον τίτλο του ισχυρότερου αυτοκινήτου παραγωγής στην ιστορία. Οι μηχανικοί της Bugatti για να πετύχουν τη σημαντική αύξηση ισχύος, αύξησαν το μέγεθος και την πίεση των τεσσάρων υπερσυμπιεστών (30% μεγαλύτεροι), ενώ ολοκαίνουριο είναι και το σύστημα ψύγης του κινητήρα. Την εικόνα συμπληρώνουν ένα ανθρακονημάτινο σύστημα πολλαπλής εισαγωγής, έξι καταλυτικοί μετατροπείς, 32 μπεκ ψεκασμού καυσίμου και ένα σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο.

Η τελική ταχύτητα αυτού του πανίσχυρου υπεραυτοκινήτου είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 420km/h. H επιτάχυνση είναι καταιγιστική, με 0-100km/h σε λιγότερο από 2.5 δευτερόλεπτα, 0-200km/h σε λιγότερο από 6.5 δευτερόλεπτα και 0-300km/h σε 13.5 δευτερόλεπτα (δηλαδή 3 δευτ. πιο γρήγορα από την Veyron).

Το νέο δημιούργημα της Bugatti βασίζεται σε ένα ανθρακονημάτινο monocoque πλαίσιο, με πάτωμα σε μορφή κυψέλης για μείωση των κραδασμών και των θορύβων. Η ακαμψία του φτάνει τα 50.000 Nm ανα βαθμό, πλησιάζοντας στα επίπεδα των αγωνιστικών της Porsche και της Audi στην κατηγορία LMP1 του Le Mans. Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα ενώ συνολικά Chiron είναι κατα 154kg πιο βαριά από την Veyron, ζυγίζοντας περίπου 1995kg χωρίς τα υγρά, δηλαδή με άδειο το ντεπόζιτο των 100 λίτρων βενζίνης.

Bugatti-Chiron-49

Στο πίσω μέρος συναντάμε μια λωρίδα φωτός που θυμίζει ταινίες επιστημονικής φαντασίας, την μεγάλη αεροτομή που λειτουργεί και ως αερόφρενο, και μια επιβλητική διπλή απόληξη της εξάτμισης στο κέντρο του διαχύτη. Ενδιαφέρουσα και η διαμόρφωση του καλύμματος του κινητήρα που φέρνει στο μυαλό την ιστορική Bugatti 57SC Atlantic.

Η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω μιας εξελιγμένης έκδοσης του επτατάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη με χειριστήρια επιλογής πίσω από το τιμόνι. Το σύστημα τετρακίνησης διαθέτει ηλεκτρονικό έλεγχο διαφορικού με πολύδισκο συμπλέκτη και torque vectoring που στέλνει διαφορετική δύναμη σε κάθε τροχό. Καινούριο είναι και το ηλεκτρο-μηχανικό σύστημα υποβοήθησης του τιμονιού, όπως και η ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει 5 επιλογές ύψους (Lift, Auto, Autobahn, Handling και Top Speed) και σε συνδυασμό με τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα προσαρμόζονται στις εκάστοτε συνθήκες. Ανάλογα με τη ρύθμιση, η αεροδυναμική απόδοση της Chiron μπορεί να κυμανθεί από 0.35 cd στη ρύθμισει Top Speed έως και 0.59 cd με το αερόφρενο σε πλήρη έκταση.

Τα φρένα είναι και αυτά με τη σειρά τους απο άλλο πλανήτη, με κεραμικούς δίσκους 420 mm εμπρός με οχταπίστονες δαγκάνες, και 400 mm πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες. Οι επιδόσεις τους ανάλογες του μεγέθους και των περιστάσεων αφού μπορούν να ακινητοποιήσουν το όχημα από 100-0km/h σε 31.4 μέτρα, 200-0km/h σε 125 μέτρα και 300-0km/h σε 275 μέτρα.

Ένα ακόμη ενδιαφέρον στοιχείο είναι το drift mode το οποίο θα δημιουργεί τις συνθήκες για εύκολη πλαγιολίσθηση με αυτό το θηρίο των 2 τόνων, για κάποιον που είναι διατεθιμένος να θυσιάσει στο βωμό της διασκέδασης ένα σετα πό τα πανάκριβα ελαστικά Michelin που κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για το μοντέλο και έχουν διαστάσεις 285/30ZR20 εμπρός και 355/25ZR21 πίσω.

Η παραγωγή της Chiron θα περιοριστεί στις 500 μονάδες, με τιμή που ξεκινά από τα 2.4 εκατομμύρια ευρώ ενώ η εταιρεία έχει δεχτεί ήδη προ-παραγγελίες για 150 αυτοκίνητα.

Όπως καταλαβαίνετε, η Bugatti δεν ακολούθησε τους άλλους κατασκευαστές υπεραυτοκινήτων στην προσπάθεια μείωσης του βάρους, στην χρήση υβριδικών συστημάτων κίνησης ή στο κυνήγι των απόλυτων χρόνων σε πίστες. Αντίθετα, χαράσσει τη δική της πορεία, δίνοντας έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια, πέρα από την υψηλότερη δυνατή τελική ταχύτητα, την αστείρευτη δύναμη και τα τερατώδη τεχνικά χαρακτηριστικά. Η Chiron, όπως και η Veyron είναι ένα τεχνολογικό επίτευγμα που προσδίδει κύρος και βελτιώνει την εικόνα ολόκληρου του Volkswagen Group.

Bugatti-Chiron-43

Η παρουσία της Chiron στο δρόμο είναι κάτι περισσότερο από επιβλητική και πιστεύουμε πως ταιριάζει γάντι με τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της. Οι σχεδιαστές της με υπεύθυνο τον Achim Anscheidt συνεργάστηκαν πολύ στενά με μηχανικούς και αεροδυναμιστές έτσι ώστε να πετύχουν το ιδανικό αποτέλεσμα.

Bugatti-Chiron_2017_1600x1200_wallpaper_07

H Bugatti μας είχε προετοιμάσει σε ένα βαθμό για την εξωτερική εμφάνιση της Chiron με το περσινό πρωτότυπο Vision Gran Turismo (δείτε εδώ) που ουσιαστικά αποτελούσε μια υπερφουσκωμένη έκδοση της με υπερβολικά τονισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα. Η τελική έκδοση παραγωγής (φωτό) δείχνει αρμονική, αποπνέει έναν αέρα αριστοκρατίας ενώ παραμένει και αρκούντως επιθετική.

Bugatti-Chiron_2017_1600x1200_wallpaper_1f

Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, το νέο μοντέλο είναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχό του σε όλες τις διαστάσεις με επιπλέον 81mm στο μήκος, 38mm στο πλάτος και 8mm στο ύψος.

Bugatti-Chiron-17

Οι εσωτερικοί χώροι επωφελούνται αντίστοιχα από την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων ενώ στην καμπίνα κυριαρχεί αέρας πολυτέλειας με ένα συνδυασμό από δέρμα, ανθρακονήματα και αλουμίνιο, εξαιρετικό φινίρισμα και εκλεπτυσμένο σχεδιασμό.

Bugatti-Chiron-41

Ποιος είδε το θεριό και δεν το φοβήθηκε…σε μαύρο χρώμα η Chiron δείχνει απλά τρομακτική, όπως άλλοστε αρμόζει και στα τεχνικά χαρακτηριστικά της.

Bugatti-Chiron_2017_1600x1200_wallpaper_15

Όλα αυτά τα νούμερα μας κάνουν να αναρωτιόμαστε σε ποιο σημείο θα φτάσει η έκδοση SuperSport καθώς η Bugatti αναμένεται να την εξελίξει παράλληλα με τις εκδόσεις Grand Sport και Grand Vitesse.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα