Post

Αυτό είναι το νέο Audi R8!

Και έρχεται με φόρα…

Η γερμανική εταιρία παρουσίασε το ανανεωμένο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας της και μας ικανοποίησε για ακόμη μια φορά! Το σημαντικότερο είναι ότι άκουσε τους φανατικούς petrohead φίλους της και δεν υπέκυψε στη μόδα του downsizing με χρήση τούρμπο.

Έτσι ο κινητήρας παραμένει ατμοσφαιρικός 5,2 λίτρων V10 με επιδόσεις που υπόσχονται καταιγιστικούς ρυθμούς στο δρόμο ή στην πίστα.

Στην «απλή» έκδοση ο κινητήρας αποδίδει 562 ίππους και 550Nm ροπής, 30 άλογα δηλαδή παραπάνω από το προηγούμενο R8. Με αυτή την ιπποδύναμη το κουπέ μοντέλο χρειάζεται μόλις 3.4’’ για τα 100 χλμ από στάση ενώ για τη κάμπριο έκδοση 3.5’’. Η τελική του πρώτου αγγίζει τα 324 χλμ ενώ το δεύτερο τα 322 χλμ. Επιδόσεις που θα ζήλευαν πολλοί πιο νότια στο Μαρανέλο…

Φυσικά πέρα από τη συγκεκριμένη έκδοση έχουμε και την «τούμπανο» ή αλλιώς την V10 Perfomance Quattro με το ίδιο μοτέρ αλλά με αύξηση στους ίππους και στη ροπή.

Έτσι πλέον έχουμε 612 ίππους και 580Nm ροπής, αύξηση 9 ίππων και 20Nm ροπής σε σχέση με την παλιά έκδοση του R8. Τώρα για το 0-100 απαιτούνται 3,1’’ και 3.2’’ για την κάμπριο ενώ οι τελικές αγγίζουν τα 331 χλμ/ώρα και 329 αντίστοιχα.

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, το νέο Audi R8 είναι περισσότερο γωνιώδης και με περισσότερες ακμές. Στον εμπρός προφυλακτήρα η γρίλια είναι μεγαλύτερη ενώ στις 2 άκρες έχουν μετατοπιστεί οι εισαγωγές αέρα ψύξης του κινητήρα.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαμήκης αεραγωγός αλλά εντύπωση προκαλεί ο τεράστιος διαχύτης που συμβάλλει στη σταθερότητα του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες.

Η Audi έχει κρύψει εν μέρει τον κινητήρα σε αντίθεση με το παλαιότερο μοντέλο που τον είχε σε κοινή θέα. Πέρα από αυτό στην απλή έκδοση έχει χρησιμοποιηθεί μεταλλικό γυαλιστερό χρώμα για τη βαφή του σπορ κουπέ ενώ η αναβαθμισμένη V10 Perfomance Quattro είναι βαμμένη σε ματ απόχρωση τιτανίου.

Εννοείται ότι και στις 2 εκδόσεις μπορεί να γίνει χρήση ανθρακονημάτων σαν έξτρα καθώς και εμπρός αεροτομή από fiber για μείωση του συνολικού βάρους.

Φυσικά ένα τέτοιο δυνατό και γρήγορο supercar θέλει και την ανάλογη διαχείριση στην ανάρτηση. Η Audi λοιπόν στο σύστημα αυτόματης επιλογής τύπου οδήγησης που ενσωματώνει στο R8 έχει κάνει περισσότερο διακριτές τις διαφορές ανάμεσα σε αυτά τα driving modes. Έτσι στη V10 Perfomance Quattro υπάρχει πρόγραμμα για οδήγηση στο χιόνι, στο στεγνό δρόμο αλλά και στο βρεγμένο με αυτόματη προσαρμογή της ανάρτησης ανάλογα τις οδηγικές συνθήκες και το στυλ οδήγησης του οδηγού.

Από τιμές ακόμη δεν έχει κάτι γνωστό από την Audi αλλά δεν περιμένουμε και ουσιώδεις διαφορές από την προηγούμενη έκδοση, τουλάχιστον προς τα κάτω…

Το νέο R8 αναμένεται να κυκλοφορήσει μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2019.

Υπομονή μέχρι τότε για τις πρώτες χειροπιαστές εντυπώσεις.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα

jeepsmallthumb

Jeep Πρεμιέρες στην Ελλάδα Τα νέα Jeep Wrangler και...

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

Bugatti CEO: «Η Chiron είναι η τελευταία του είδους της»

Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν...

Bugatti CEO:"Η Chiron είναι η τελευταία του είδους της"...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες της Ευρώπης…

abarthsmallthumb

O «Σκορπιός» σε 7 από τις πιο Όμορφες Πίστες...

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche…

porschelistsmallthumb

9 Κρυμμένα Διαμάντια, στην Ιδιωτική Αποθήκη της Porsche... Με...

Μια ματιά στο…όχι τόσο μακρινό μέλλον

glcsmallthumb

Μια ματιά στο...όχι τόσο μακρινό μέλλον Το ότι κάποια...

HotHatch Banner