AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Audi e-tron Quattro Concept

Ο προάγγελος του Q6 σε μορφή πρωτοτύπου από την Audi

Σε παλαιότερο άρθρο μας σας είχαμε παρουσιάσει κάποια στοιχεία για το ηλεκτρικό πρωτότυπο e-tron Quattro Concept της Audi , όμως μόλις χθες είχαμε την επίσημη πρεμιέρα του στην έκθεση Φρανκφούρτης.

Audi-e-tron_quattro_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_01

Η μάσκα της Audi αλλάζει μετά από αρκετό καιρό με τη νέα οκτάγωνη κεντρική εισαγωγή αέρα να τονίζει το πλάτος του οχήματος.

Αισθητικά, το μοντέλο χαρακτηρίζεται από εντονότερες ακμές, τονισμένους ώμμους, επιθετικά φωτιστικά σώμματα και νέα διαμόρφωση της εισαγωγής αέρα με αυξημένο πλάτος και οριζόντιες γραμμές. Παρά τις σημαντικές αλλαγές που βλέπουμε στο σχεδιασμό και την ουσιαστική αλλαγή πορείας της Audi προς μια λιγότερο συντηρητική σχεδιαστική γλώσσα, το πρωτότυπο μοιάζει αρκετά συμβατικό αφόυ βρίσκεται πολύ κοντά στην παραγωγή. Η γερμανική εταιρεία άλλοστε, ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει ένα παρόμοιο ηλεκτρικό πολυτελλές σπορ SUV παραγωγής, στις αρχές του 2018.

Ο συντελεστής οπισθέλκουσας του μοντέλου είναι 0.25 cd, μια ιδιαίτερα καλή επίδοση για SUV, χάρη στη δουλειά που έγινε στην αεροδυναμική σήραγγα της Audi.

Audi-e-tron_quattro_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_0a

Το e-tron Quattro αποτελλεί πρώτο δείγμα γραφής του Marc Lichte, υπεύθυνου σχεδιασμόυ της Audi που ανέλαβε τον Φεβρουάριο.

Audi-e-tron_quattro_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_15

Στο σχεδιάγραμμα βλέπετε τους τρεις ηλεκτροκινητήρες και τη μεγάλη μπαταρία που βρίσκεται χαμηλά για καλύτερη ισσοροπία βάρους. Η οροφή ενσωματώνει ηλιακούς συλλέκτες που τις ημέρες με ηλιοφάνεια συμβάλλουν στη φόρτιση της μπαταρίας.

Τρεις ηλεκτροκινητήρες δίνουν κίνηση στο όχημα, με τον πρώτο να βρίσκεται στον εμπρός άξονα και τους άλλους δύο στον πίσω. Η συνολική ισχύς τους είναι 320kW (430hp) ενώ χάρη σε ένα σύστημα boost, η απόδοση μπορεί να φτάσει τα 370kW (496hp) με το όχημα να επωφελείται από συνεχή ροπή της τάξεως των 800Nm. Έτσι, η επιτάχυνση 0-100km/h εκτελείται σε 4.6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 210km/h. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου που βρίσκονται κάτω από την καμπίνα των επιβατών χαρίζουν στο μοντέλο αυτονομία 500km ενώ μπορούν να φορτίσουν πλήρως σε 50 λεπτά ενσύρματα ή ασύρματα.

Η ενεργή αερανάρτηση προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες χαμηλώνοντας το όχημα σε μεγάλες ταχύτητες για να μειώσει την αντίσταση. Το SUV είναι εξοπλισμένο και με τετραδιεύθυνση ενώ χάρη στον έλεγχο ροπής (Torque Control Manager) η δύναμη μεταδίδεται στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Άλλες τεχνολογίες περιλαμβάνουν ραντάρ, κάμερα, laser scanner και αισθητήρες υπέρυθρων που διαβάζουν το περιβάλλον και προσφέρουν ασφάλεια κατά την αυτόνομη λειτουργεία «piloted driving». Όλα αυτά τα δεδομένα συλλέγονται και αναλύονται από ένα κεντρικό επεξεργαστή zFAS (central driver assistance controller) που βρίσκεται στο χώρο αποσκευών και υποβοηθά τον οδηγό.

Audi-e-tron_quattro_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_0e

Η ελαφρώς coupe σιλουέτα και το χαμηλό ύψος των 1540mm τονίζουν το μήκος του μοντέλου που φτάνει τα 4880mm. Το πλάτος είναι αντίστοιχα επιβλητικό στα 1930mm.

Audi-e-tron_quattro_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_04

Τα φώτα χρησιμοποιούν τεχνολογίες Matrix laser και Matrix OLED. Οι γρίλιες στο καπώ ανοίγουν όταν χρειαστεί όπως και άλλα στοιχεία ενεργής αεροδυναμικής που βελτιώνουν την απόδοση.

Audi-e-tron_quattro_Concept_2015_1600x1200_wallpaper_12

Στο εσωτερικό υπάρχει χώρος για τέσσερις επιβάτες και 615 λίτρα αποσκευών. Ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων OLED αποτελεί εξέλιξη αυτού που συναντάμε σε μοντέλα παραγωγής όπως το Audi TT. Δύο επιπλέον οθόνες αφής OLED βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, μεταδίδοντας πληροφορίες για τα συστήματα του αυτοκινήτου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα