AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Αποκαλύφθηκε η νέα Lamborghini Urus

Και η Super SUV κατηγορία αποκτάει ενδιαφέρον

Ιδού η Urus, η νέα Βασίλισσα των SUVs, όπως θέλει να περηφανεύεται η Lamborghini, καθώς το πολυαναμενόμενο ιταλικό όχημα έκανε την εμφάνισή του.

2019-lamborghini-urus

Η κατηγορία των Super SUV αποκτάει νέο πρόσωπο, ξεκινώντας από την άκρως επιθετική εμφάνιση της που δεν απέχει και πολύ από το πρωτότυπο που είδαμε το 2012.

2019-lamborghini-urus (3)

Από μπροστά φωνάζει δυνατά πως προέρχεται από την οικογένεια της Lamborghini και διαθέτει τα χαρακτηριστικά λεπτά φωτιστικά σώματα, τεράστιες εισαγωγές αέρα και έντονες ακμές.

2019-lamborghini-urus (6)

Το πίσω μέρος είναι αυτό που την κάνει ιδιαίτερη, καθώς μοιάζει να αποτελείται από 3 τμήματα, το κάτω με τον εντυπωσιακό διαχύτη, το μεσαίο όπου βρίσκεται η πινακίδα με δύο γρίλιες αέρα δεξιά και αριστερά και το επάνω όπου εδρεύουν τα όμορφα LED φώτα και το «βαρύ» όνομα της Lamborghini.

2019-lamborghini-urus (7)

Η συνολική της εικόνα πάντως θυμίζει περισσότερο «ψηλομένο» hatchback παρά τα «παραδοσιακά» SUV σχήματα που έχουμε συνηθίσει και αυτό ταιριάζει καλύτερα σε μία Lambo.

2019-lamborghini-urus (5)

Η Urus, δεν θα μπορούσε να αποτελέσει το απολωλός πρόβατο της οικογένειας VW και για να χτιστεί δανείστηκε την MLB πλατφόρμα που χρησιμοποιούν και τα άλλα μεγάλα SUVs, βλέπε Bentley Bentayga, Audi Q7 και Porsche Cayenne.

2019-lamborghini-urus (8)

O «ταύρος» όμως, σε σχέση με τα άλλα αδέλφια του, βρίσκεται χαμηλότερα στο έδαφος και πατάει επάνω σε τεράστιες ζάντες 21,22 ή 23 ιντσών αναλόγως με την έκδοση. Το βάρος της έχει διατηρηθεί κάτω από τα 2.200 κιλά, δεν το λες και λίγο για Lamborghini αλλά είναι καλό για SUV.

2019-lamborghini-urus (2)

Κάτω από το καπό της, φωλιάζει ένας αλουμινένιος biturbo V8 κινητήρας 4,0-λίτρων που η μέγιστη απόδοσή του στις 6.000 σ.α.λ. φτάνει τα 650 Hp και η ροπή τα 850 Nm διαθέσιμα από τις 2.250 μέχρι τις 4.500 σ.α.λ. Για το σπριντ των 0-100 χλμ/ώρα, η Urus χρειάζεται 3,6 δευτερόλεπτα, για τα 0-200 χλμ/ώρα, 12,8 δευτερόλεπτα και η τελική της αγγίζει τα 305 χλμ/ώρα.

2019-lamborghini-urus (4)

Η δύναμη αυτή μεταδίδεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων ZF 8-σχέσεων το οποίο επωφελείται από έναν μετατροπέα ροπής, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Lamborghini.

2019-lamborghini-urus (1)

Οι τεράστιοι τροχοί που είναι «τυλιγμένοι» με τα ειδικά ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, φιλοξενούν μέσα τα μεγαλύτερα Carbon Ceramic Brakes (CCB) φρένα στον κόσμο. Οι μπροστά δίσκοι, με τις 10-πίστονες δαγκάνες, έχουν διαστάσεις 440 x 40 mm και πίσω 370 x 30 mm καταφέρνοντας να ακινητοποιήσουν της Urus από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 33,7 μέτρα.

2019-lamborghini-urus (9)

Όπως ήδη ξέραμε από τα βίντεο που είχε κυκλοφορήσει η εταιρεία όλο αυτό το διάστημα της αναμονής, το SUV όχημα θα διαθέτει έξι προγράμματα οδήγησης Strada, Sport, Corsa, Sabbia (Άμμος), Terra (Off-Road) και Neve (Χιόνι) τα οποία θα επιλέγει ο οδηγός μέσω ενός διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Τέλος, η Urus δανείζεται το σύστημα τετραδιεύθυνσης από την Aventador S για να προσφέρει τη βέλτιστη οδική συμπεριφορά.

Στο εσωτερικό της, οι σχεδιαστές προσπάθησαν να συνδυάσουν την άνεση ενός SUV με την χαρά του να βρίσκεσαι στο «πιλοτήριο» μίας Lamborghini και όπως βλέπουμε τα κατάφεραν περίφημα.

2019-lamborghini-urus (10)

Στο κέντρο του ταμπλό υπάρχουν δύο οθόνες αφής, μία 10,1-ιντσών στο επάνω μέρος όπου φιλοξενεί το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (για όταν το κέντρο της ψυχαγωγίας δεν είναι το αυτοκίνητο) και μία 8,6-ιντσών από κάτω, απ’ όπου γίνεται ο χειρισμός του συστήματος κλιματισμού.

2019-lamborghini-urus (11)

Κάτω από τις οθόνες, βρίσκονται οι διακόπτες που θυμίζουν πιλοτήριο, με τον επιλογέα προγραμμάτων οδήγησης και το κουμπί start/stop «εκτόξευσης πυραύλου» εδάφους εδάφους να κλέβουν την παράσταση.

Οι εξαγωνικοί αεραγωγοί, σήμα κατατεθέν της Lamborghini, δε θα μπορούσαν να λείπουν ενώ πίσω από το δυναμικό τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων.

2019-lamborghini-urus (12)

Η διάταξη καθισμάτων είναι αυστηρά για τέσσερις, για να προσφέρουν τα καθίσματα την απαραίτητη πλευρική στήριξη και στους πίσω επιβάτες όταν θα πηγαίνει η παρέα βόλτα στο Nürburgring.

Το Urus θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της Lamborghini, στην Μπολόνια της Ιταλίας, με τα πρώτα δείγματα να καταφτάνουν μέσα στο 2018. Η τιμή του στην Ευρώπη θα ξεκινάει περίπου από τα 171.429 ευρώ ενώ η Lamborghini υπολογίζει ότι θα κατασκευάζει περίπου 3,500 μονάδες ανά έτος. Ο biturbo V8 κινητήρας 4,0-λίτρων θα είναι ο μοναδικός που θα προσφέρεται, προς το παρόν, με μία όμως υβριδική plug-in έκδοση να έρχεται μέσα στο 2019.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα