AlphaBank_Mobile_Banking_300x250

Post

Ανανεωμένες AMG S63 S65 Coupe/Cabriolet

Το βασίλειό μου για μια AMG!

Στη Φρανκφούρτη, πέρα από τα ‘standard’ μοντέλα Mercedes-Benz S-Class Coupe και Cabriolet, θα παρουσιαστούν και τα ανανεωμένα AMG S63 Coupe και Cabriolet, καθώς και τα AMG S65 Coupe και Cabriolet.

2018-Mercedes-AMG-S63-S65-Coupe-Cabriolet-13

Παρελθόν αποτελεί πλέον για τα S63 ο κινητήρας Mercedes-AMG twin-turbo 5.5-lt, του οποίου η θέση καταλαμβάνεται από τον πιο πρόσφατο 4.0-lt biturbo V8 με ισχύ 612 ίππους και ροπή 900Nm (ίδια με τη νέα Bentley Continental GT).

Η μετάδοση στους τροχούς γίνεται μέσω του 9-τάχυτου κιβωτίου AMG Speedshift MCT 9G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+. Τόσο το νέο S63 Coupe, όσο και το Cabriolet επιτυγχάνουν ταχύτητα 100 km/h στον ελάχιστο χρόνο των 3,5 δευτερολέπτων, ενώ στην τελική ταχύτητα ο δείκτης του ταχυμέτρου ευθυγραμίζεται με την ένδειξη για τα 300 km/h όταν το αυτοκίνητο διαθέτει το AMG Driver’s Package, αλλιώς περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h.

Mercedes-Benz-S63_AMG_Coupe-2018-1024-01

Το S63 Coupe διαθέτει επίσης και το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, AMG Cylinder Management, το οποίο «καταργεί» τους 2-3-5-8, όταν το φορτίο στον κινητήρα δεν απαιτεί την απόδοση της ισχύος τους.

Mercedes-Benz-S65_AMG_Cabriolet-2018-1024-0b

Τα ανανεωμένα S65 Coupe και Cabriolet, εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τον «χειροποίητο» twin-turbo 6.0-lt V12 που βρίσκει κανείς και στο σημερινό μοντέλο, αποδίδοντας τα αναμενόμενα 630 ίππους και 1000Nm ροπής. Η κίνηση πίσω είναι standard και το ίδιο ισχύει και για το 7-τάχυτο κιβώτιο. Τα 100 km/h έρχονται σε μόλις 4,1 δευτερόλεπτα από στάση.

2018-Mercedes-AMG-S63-S65-Coupe-Cabriolet-44

Η πιο εμφανής οπτική διαφορά ανάμεσα στο παλιό και το νέο είναι η υιοθέτηση της μάσκας Panamericana, η οποία χρησιμοποιήθηκε αρχικά στη σύγχρονη AMG GT R, ως φόρος τιμής στο αγωνιστικό παρελθόν της Mercedes, αλλά και ως «σήμα κατατεθέν» της μέχρι και το W124. Όπως ισχύει και για όλα τα υπόλοιπα «μη-AMG» μοντέλα, τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι OLED στον standard εξοπλισμό, ενώ προσφέρονται και νέοι σχεδιασμοί τροχών, τόσο για την S63 όσο και την S65.

2018-Mercedes-AMG-S63-S65-Coupe-Cabriolet-47

Οι 16-άκτινες 20-άρες ζάντες της S65 Coupe και Cabriolet παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθ’ότι οι ακτίνες εμφανίζουν στρέψη στο κατακόρυφο επίπεδο και δημιουργούν οπτική ψευδαίσθηση, εμφανιζόμενες μεγαλύτερες από ότι είναι στην πραγματικότητα…λέει η AMG.

Mercedes-Benz-S65_AMG_Cabriolet-2018-1024-06

Μπορεί οι δυνατότητες που προσφέρουν οι πανίσχυροι κινητήρες να παραπέμπουν σε σπορ αυτοκίνητα, όμως τόσο η νέα S63, όσο και η αντίστοιχη S65 είναι στιβαρά αυτοκίνητα μεγάλης μάζας, οπότε το σύστημα πέδησης οφείλει να ανταποκρίνεται επαρκώς. Έτσι, η σειρά «φοράει» δίσκους κατασκευασμένους από σύνθετα υλικά, εμπρός στα 391mm με 6-πίστονες δαγκάνες αλουμινίου και 360mm, με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

2018-Mercedes-AMG-S63-S65-Coupe-Cabriolet-14

Παρά τον ανταγωνισμό που εντείνεται στην κατηγορία των πολυτελών GT, αλλά και εξ’αιτίας αυτού, η Mercedes σχεδιάζει, παράγει και «διεγείρει», με απανωτές παρουσιάσεις νέων, ιδιαίτερα «ποθητών» μοντέλων, αποδεικνύοντας ότι είναι κυρίαρχος στην κατηγορία αυτή και ότι σκοπεύει να παραμείνει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα Άρθρα