Post

700 ίππους θα μπορούσε να προσφέρει η νέα υβριδική DBX της Aston Martin

Η Aston Martin συνεχίζει με projects του 21ου αιώνα

Γράφει ο Παναγιώτης Νικολόπουλος

 

Η Aston Martin ανακοίνωσε πρίν από λίγο καιρό ότι σχεδιάζει την επαναπροώθηση της μάρκας Lagonda με ένα ηλεκτρικό crossover, αλλά η εταιρεία επήσεις εργάζεται και πάνω στο δικό της μοντέλο το οποίο είχε ξανά προταθεί σαν DBX concept.
Aston-Martin-DBX-Concept-11

Ενώ το DBX στην αρχή, θα έβγαινε μονο με ηλεκτρικό κινητήρα, ο CEO της Aston Martin, Andy Palmer είπε στο car & driver  » έχουμε την δυνατότητα να το κάνουμε (EV) αλλά αυτήν την συγκεκριμένη στιγμή, τα σχέδια μας είναι να μείνουμε στην χρήση βενζίνης και υβριδικών συστημάτων». O κ.Palmer είχε κάνει παρόμοια σχόλια νωρίτερα αυτού του χρόνου.

Όμως δίνουν μεγάλη έμφαση στους υβριδικούς κινητήρες, γιατί είδαν ότι έχουν ενδιαφέρον από τεχνολογικής πλευράς και ο ίδιος ο κ.Palmer δεν απορρίπτει πλέον, όπως έκανε, τα plug-in υβρίδια ως δαπανηρά και για το γεγονός πως προσθέτουν πάρα πολύ βάρος στο αμάξωμα.

Τίποτα δεν είναι ακόμα επίσημο, από πλευράς Aston Martin, αλλά έχει προταθεί ένα DBX plug-in hybrid που θα κινείτε από ένα μοτέρ AMG με διπλό τούρμπο χωρητικότητας 4000cc V8. ενώ συγχρόνως και με ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα προσθέτει στην συνολική ισχύ 200 hp (202 PS). Λαμβανομένου υπόψιν πως ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 503 hp (510 PS) για την Aston Martin DB11, το DBX PHEV μπορεί να εχει σε συνδυασμό με τα δύο αυτά μοτέρ περί τους 700 hp (710 PS). Είναι πιθανόν όμως να δούμε στο μοντέλο DBX ένα κινητήρα που χρησιμοποιείτε και στα σημερινά μοντέλα.

Πάντως άπο αναφορές το DBX δεν θα χρησιμοποιεί τον twin-turbo 5.2-liter V12 κινητήρα που αποδίδει 600hp (608 PS) και 700 Nm ροπή στρέψης. Ο Palmer μιλώντας για το V12 επισημοποιήσε ότι η Aston Martin σχεδιάζει να υβριδοποιήσει τους κινητήρες προκειμένου να διασφαλίσει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στα πρότυπα εκπομπών ρίπων σε βασικές αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες. Εξήγησε ότι βλέπει ένα μονοπάτι που επιτρέπει στην εταιρία να συμμορφωθεί με τους κανόνες CAFE, σχετικά με την υβριδοποίησή. Δεν γνωρίζει κανένας τα σχέδια τις εταιρίας για τον κινητήρα αλλά ο Palmer τόνισε οτι η καρδία της εταιρείας είναι οι V12 ανεξάρτητα από την υβριδοποίησή, γιατί ένας V12 παραμένει ένας V12.

Facebook Comments
Alpha Tablet Ad

Πρόσφατα Άρθρα
Πρόσφατα Άρθρα

Ακόμα μία Ferrari 250 GTO διψάει για πολλά εκατομμύρια

gto250redsmallthumb

Ακόμα μία Ferrari 250 GTO διψάει για πολλά εκατομμύρια...

Έλαμψε το Abarth 124 rally σεΤσεχία και Ιταλία!

abarth124rallysmallthumb

Έλαμψε το Abarth 124 rally σε Τσεχία και Ιταλία!...

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 22 Ιουνίου

22-06

Σαν σήμερα στην αυτοκίνηση 22 Ιουνίου Γεγονότα, άνθρωποι και...

Δημοφιλέστερα Άρθρα

Δείτε Πατέρα να Σώζει τον Γιο του από Φλεγόμενο Αγωνιστικό!! (video)

paterasgiossmallthumb

Δείτε Πατέρα να Σώζει τον Γιο του από Φλεγόμενο...

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας !

sparetiresmallthumb

Οι Καλύτεροι Vintage Χώροι Αποθήκευσης Ρεζέρβας ! Ο Απόλυτος...

Χαζεύοντας Μία απ’τις Τρεις Ford GT40 που Πέτυχαν το 1-2-3 στο Le Mans του ’66…

1966fordgt40smallthumb

Χαζεύοντας Μία απ'τις Τρεις Ford GT40 που Πέτυχαν το...